Paulo Coelho „DEMONAS IR PANELĖ PRYM“

Autorius: super-ego
Data: 2003-03-26

cover Apie knygą: Paulo CoelhoDEMONAS IR PANELĖ PRYM
Leidykla: Vaga (2002)
ISBN: 5415016198
Puslapių skaičius: 224

Taip jau nutiko, kad apie Paulo Coelho žinojau beveik viską, bet iki šiol taip ir neskaičiau nei vienos jo knygos. Nors, tiesą sakant, niekad sąmoningai juo nesidomėjau. Atsitiktinai atplaukdavo tai vienas, tai kitas straipsnis . Greičiausiai, išties Coelho dabar madingas. Susižavėjau juo kaip žmogumi. Godžiai sekiau užuominas apie gyvenimą beprotnamyje jaunystėje, savęs paieškas piligriminėse kelionėse, gyvenimo filosofiją… Vis dėlto, pirmąją knygą perskaičiau tik dabar. Sąmoningai pasirinkau tokią, apie kurią nieko ar beveik nieko negirdėjau iš anksčiau. Vienas ilgas vakaras ir belieka aprašyti įspūdžius…

Romano - apysakos (net nežinau kaip pavadinti) siužetas neįmantrus. Vieną gražią dieną į ramų gražų kaimelį, kažkur kalnuose, atklydo svetimšalis. Kaip vėliau paaiškėjo, svetimšalis turėjo liūdną gyvenimo istoriją, daug sunkių klausimų ir nuosavą demoną, kurį matyti tegalėjo vienintelė senutė, mokanti bendrauti su kitu pasauliu. Dar pridėjus panelę Prym, jau turėsim visus pagrindinius kūrinio veikėjus. Panelė Prym - paskutinis kaimelyje likęs jaunas žmogus, kuris, savaime suprantama, tik ir svajoja ištrūkti iš šito užkampio.Demono apvaldytas svetimšalis, nusivylęs žmonėmis, pasiryžo paskutinį kartą išbandyti jų gerumą. Jis pasiūlo kaimelio žmonėms pinigų, tačiau per tam tikrą laiką turi kas nors mirti. Didžiulė pagunda - merdinčiai bendruomenei tai galbūt paskutinė proga sugrąžinti klestėjimo dienas...

Beje, istorijos iš "klestėjimo dienų" man bene geriausia knygos dalis. Visas likęs kūrinys - tai kaimelio žmonių, velnių priėdusios panelės Prym, svetimšalio, o kai kur - tiesiog autoriaus dvasiniai ir moraliniai svarstymai. Tai, matyt, ir bus knygos vinis, todėl čia ir sustoju.

Prisipažinsiu, nors buvau pasirengęs garsiajam autoriaus naivumui, tačiau visvien nusivyliau. Nepavadinčiau "Demono ir panelės Prym" prasta knyga, bet, man atrodo, jog tai tik mados reikalas (tiesa, negaliu nieko aštraus sakyt neperskaitęs kitų autoriaus knygų). Pasigedau gilesnių vandenų, o tas sąmoningas ar nesąmoningas naivumas labiau priminė 200 puslapių metaforą apie gėrį ir blogį, nei rimtą knygą. Berods Camus sakė, kad tikrai geras meno kūrinys negali būti paremtas tik viena idėja. Būtent kabinimasis ant vienos idėjos kurpalio labiausiai rėžė akį.

Po visų kritiškų žodžių dar reikia pridurti, kad Paulo Coelho rašo pasauliui, kuriam trūksta gėrio. Tai gerai.

Coelhiečiams?

Komentarai

Z Justinas 2003-03-26 08:19:58
Citata: "Po visų kritiškų žodžių dar reikia pridurti, kad Paulo Coelho rašo pasauliui, kuriam trūksta gėrio. Tai gerai."
Che, kaip čia neprisiminti "South Park" šėtono dainos:
They say I don't belong
I must stay below alone
Because of my beliefs
I'm supposed to stay when evil is sown.
But what is evil anyway
Is there reason to the rhyme
"Without evil there could be no good
So it must be good to be evil sometimes"
cheche
Edita 2003-03-27 06:09:06
Man ji labai patiko.
ore 2003-03-27 07:31:02
ghm.. o man ji tikrai nepatiko. bet tai ne vienintele Coelho knyga, kuria skaichiau. todel ir siulau apzhvalgos autoriui..neuzhsishikt =) ir paskaityt ir tas knygas, apie kurias jis yra daugiau girdejes... gal ne be reikalo apie jas kalbama =)
super-ego 2003-03-27 11:32:37
pazhadu neuzhsishikt :)
vaike 2003-05-15 20:10:45
super-ego, paskaityk "prie piedros upes..." ten gausi gilesnio vandens;)
vaida 2003-06-19 13:28:01
Labai įdomi knyga, man patiko;)
Varnas 2003-06-22 19:27:51
Tiesa sakant nusivyliau super-ego, kuris tikrai perdaug savo subjektyvios nuomones idejo i si knygos aprasyma. Jeigu buciau jos neskaites tai tikrai is sio aprasymo ja net nesusidomeciau, nors tai yra viena is geriausiu mano skaitytu knygu, kurioje netruksta nei filosofijos, nei savito poziurio i pasauli, kuris yra aprasytas is keliu skirtingu pusiu. Tiems kas neskaite galiu pasakyti jog si knyga yra tikrai gera, o jos esmes reikia ieskoti veikeju zodziuose o ne veiksme.
Justinas 2003-06-23 04:58:36
Netikiu Coelho.
super-ego 2003-06-23 09:24:15
varnui tegaliu pasakyti: kad prasmes ieskojau visur, ka radau patys matot. o del savo subjektyvumo visiskai nesigailiu :)

p.s. koks ten savitas poziuris i pasauli buvo jei ne paslaptis?..
Nora - istikima Coelho fane 2003-08-14 17:50:32
o man taj knyga labaj patiko... liuks... as perskaiciau visas jo knygas... kurios buvo pirkti lietuvoje... man jos nerealiai patiko... :) Liux.. Labiausiai taj man kazkodel patiko ne alchemikas, bet Veronika ryztasi mirti... nezinau kodel...
ievute 2003-09-02 17:43:06
jo, apie Coelho, jau tikrai uztektinai prirasyta:) Tiesiog norejau pasakyt, ad sioje knygoje patiko pasaka apie draugus, galbut kai kam pasirode ir banali, taciau man ji paprasciausiai grazi:)
Kristina 2003-09-08 12:36:03
dėl P.Coelho

Kai perskaičiau "alchemiką", pagalvojau: vau, kažką gilesnio ir gražaus pakapstė. Kai perskaičiau "veronika ryžtasi mirti", apėmė kažkokia neaiški nuojauta.
Kai perskaičiau "panelę prym", jau šiek tiek ėmė juokas.
kai paėmiau į rankas "penktą kalną", tai ir padėjau beveik neskaičius.
bent jau man per SALDU ir monotoniška..:)
Sim 2003-09-21 11:19:36
Jau nesupykit, bet sio saito knygos apzwalga yra visiskai pavirsutiniska ir matosi, kad rase zmogus, ieskantis tiesos akimis, o ne sirdim. Knyga reikia suprasti. Man asmeniskai ji labai patiko. Jei tau (apzvalgos autoriui) norisi daugiau alegoriniu detaliu, perskaityk P.Coelho "Sviesos Kario Vadovas". Sita knyga skaiciau jau 3 kartus kiekviena karta rasdamas vis ka nors naujo, gilaus ir uzburiancio. Tiesa pasakius, tai sunkiausia knyga, kada nors mano skaityta. Lenkiu galva pries P.Coelho
Castro 2003-09-21 19:38:38
O jis kaip inkstas taukuose vartosi tavo ir kitų sumokėtuose piniguose ir, įtariu, kikena į vešlų brazilišką ūsą - tai apstūmiau filosofinio kramtalo mėgėjus, tai apstūmiau... wink
Gedas 2003-09-21 20:27:40
Imho, nereikėtų gailėti kitų sumokėtų pinigų, ypač jei šie mano, kad išleido juos vertai, o rašytojo kūrinys jiems suteikė malonumą ir estetinį pasitenkinimą. Ir Coelho literatūriniai sugebėjimai čia niekuo dėti.
super-ego 2003-09-22 11:44:28
sim'ui:
del apzvalgos gilumo aisku ne man spresti. paakysiu tik tiek kad mano shirdis linksta prie subtiliai pateiktu dalyku. tuo tarpu sitoj knygoj nieko subtilaus as neradau, tik keleta negrabiai parutuliotu ideju.
trumpiau tariant skonio reikalas
shlyxtux 2003-09-22 12:57:35
Sim, o akim pirma nepamates, shirdim nesuprasi, vat. kandus
Sim 2003-09-22 13:32:19
Skonio reikalas... Pvz. man pinigu visaj negajla, isleistu jo knygoms, nors ir teko paaukot kartais alu... :D Jo kuriniai isties vertingi ir ieis i istorija - bent jau Alchemikas tikrai - po keleto metu jau mokyklose bus privaloma knyga ;))
Castro 2003-09-22 13:42:23
Garantuoju, kad ne :) O dar kai Alchemiką pastatys holivudas...
Marule 2003-11-01 14:52:36
Aplamai P.Coelho nerealus rasytojas.Nuostabi knyga "Alchemikas" kuria skaiciau nesuskaiciuojama galybe kartu.Lygiai taip pat mane suzavejo "Demonas ir panele Prym" bei visos kitos jo knygos.Ir siaip ka besakyti,bet mano supratimu,jo knygos puikios ir kiekviena karta skaitant jas is naujo,atrandi tai ,ko anksciau buvai nepastebejes.Puikus rasytojas.
neurotikas 2003-11-01 18:25:40
to Marule

ahahahahahaha...man tai vien "Alchemiko" pilnai pakako...
Roberta 2004-01-06 13:13:41
knyga labai gera!Tiesiog ciki:)labai patiko. Daug ka priverte suprasti
Magyla 2004-01-06 14:01:56
Roberta ir ką tokio supratai? Man tai ši jo knyga visai nepatiko.
Agnulia 2004-01-14 16:10:29
sia knyga galiu skaityt ir skaityt,skaiciau gal kokius 5 kartus,tikrai nereali knyga(kaip ir visos kitos Paulo Coelho)tokia vercianti susimastiti,pagalvoti apie mus supancius dalykus ir zmones :)
shlyxtux 2004-01-14 16:36:17
Agnulia, patarchiau tau kada "Lietuviu kalbos gramatika" pavartyti vietoj 6k Coelho -- gal anoji privers 'susimastiti' apie kt. naudingus dalykus. bee
sari 2004-02-11 09:47:52
COELHO FANAMS: parduodama panele prym su visu demonu! puikus sansas nebrangiai isigyti ..nuostabia.. knyga!!! susidomejusieji rasykit
Čiučiundra 2004-02-22 10:43:24
Na, ačiū Sari iš šokolado karalystės už knygelę :)
Skaičiau, o prieš akis visąlaik "Dogvilis" stovėjo...
sari 2004-02-22 13:16:04
prasom ner uz ka :)
Rasa 2004-04-21 13:24:17
Gal kas duotu paskaityti sia knyga?
Ernesta 2004-04-26 21:03:03
Visi, kurie įkyriai kartoja pseudo madingą frazę "kas paprasta, tas genialu", yra tikri neišmanėliai, prasto skonio turėtojai be jokios literatūrinės uoslės. P. Coelho kvailina visą pasaulį iš klasikos išknistomis idėjomis, o visi 15-mečiai jį laiko "šiuolaikinės literatūros genijumi". Tai tik pigus popsas, kuris ne tik kad netobulina skaitytojo, bet atvirkščiai - jį bukina. Prašau, neįsikąskit kvailų reklamų, ten nėra jokios literatūrinės išminties.
Gedas 2004-04-27 06:01:04
Gal čia reiks tikrai prisiruošt ir tą Coelhą paskaityt, kad taip visi giria...
laila 2004-05-10 13:05:35
O man patiko. pernai 10 klases iskaitai zodziu puse moksleiviu kalbejo remdamiesi Coehlo kuryba,,,tai priesh ta iskaita ir ash nemazai jo knyguchiu paskaichiau...ispudziai superishki...paprasta skaityt, yra apie ka pamastyt po to...
DJ 2004-05-16 12:37:12
Šio pono kūryba tik dešimtos klasės įskaitai ir tetinka. mieloji nanele laila.
neurotikas 2004-05-16 18:36:02
oho, Coelho tampa savotishka biblija tarp mokyklinuku zaliux...matyt Dinamika vel populiari patapo :)...
Jurga 2004-05-17 06:58:19
tai jau, kad visiskai pritariu DJ ir Ernestai. tik desimtoj klasej ir skaityt tokias pseudo filosofijas, kurios absoliuciai jokios naudos neduoda.
savanaudis 2004-05-17 07:53:00
Jei įskaita išlaikyta - manau, naudos duoda, dešimtokas ar -uoliktokas būtum.
Tomas 2004-05-19 20:39:23
Prasciausia Coelho knyga, kitos daug geresnes. Na dar "Sviesos kario vadovas" nieko ypatingo
indre 2004-05-20 19:29:21
Paulo Coelho rašo pasauliui, kuriam trūksta gėrio. manyciau tai esmine recenzijos vieta. coelho - mano mylymiausias rasytojas, nes jo knygos tryksta gerumu, pasakomis ir ore dvelkiancia filosofija. ne kiekvienas gali taip rasyti..
o kad madingas, tai pilnai sutinku. bet jei snobiskumas vercia zmones perskaityti gera knyga, tai tikrai nieko blogo. jokia knyga nepasidare prastesne ar geresne del savo madingumo. galbut tiesiog coelho rado ir duoda tai, ko dabar zmonems reikia.. Pasaulio Kalba..
Slykshtus materialistas 2004-05-21 05:25:14
Pasaulis kalba viena kalba - pinigais old
Būtent 2004-05-21 05:31:38
Ir Coelho jų tikrai nesibodi taip
Todelcius 2004-05-21 06:05:48
Vajetau, o gal jų bodisi (-ėjosi) ir kiti madingi "dievukai" kūrėjai? Tai rado ką prikišinėti - kad žmogus pasiima pinigus už padarytą darbą. Ak, tie pinigai dideli, o jo kūriniai abejotinos vertės - vai vai kiek peno lietuviškam pavydui...
neurotikas 2004-05-21 11:26:41
to todelcius

Niekas tam Coelho nepavydi...tik juokas ima, kai bandoma irodineti, kad jis vos ne geriausias visu laiku rashytojas, kad jo knygos "atveria akis" ir t.t...kiti kalba, jog atrodo, kad buvo "pasaulis priesh Coelho" ir "pasaulis po Coelho" :)...
Todelcius 2004-05-21 11:51:16
Ha, tokie įrodinėjimai, aišku, juokingi. Bet "antiįrodinėjimai" ne mažiau.
Kam taip aršiai reaguoti į žmogaus žavėjimąsi viena ar kita knyga?.. Tegul sau džiaugiasi, negi manot, kad kandžiomis tokio pat lygio pastabomis "atversit jam akis" tokioms tiesoms, kaip "o žinot, Coelho rašo dėl pinigų".
Varna 2004-05-21 12:12:32
Galima ir dėl pinigų gerai rašyti
Todelcius 2004-05-21 15:11:36
Ek, Varna. Ir sūrio nelesus galima suprasti, kad kaip "gerai rašyti" kiekvienas supranta savaip. O gal manai, kad žmonės, perkantys Coelho knygas murma panosėj - "šlamštas, ale kur tuos pinigus dėt?"
Varna 2004-05-21 15:48:48
Todelčiui. Kodėl perka "Akistatą", kodėl žiūri visokias "atleisk"? Daugelis žmonių nelabai skiria vertybes, atsiprašant, painioja Š..... su bubuliu.
Klia 2004-05-21 17:30:55
o kas yra bubulis, kad nesupainičiau?
Varna 2004-05-21 18:12:22
Tu Klia.Nesupainiojai
Vertingas Raimondas 2004-05-22 21:41:20
Puiku, kad nors kai kurie skaitytojai "skiria vertybes" ir tuo didziuojasi jau ne vienus metus.

Uz tai ir isgerkim!
DJ 2004-05-23 09:47:38
Ar jums neprimena Coelho knygos tekstu apie karmos diagnostika, bioenergetika tchiakras ir apsivalymus bei kitokia pseudo psichologija? Mieli tautiethiai su ashara akyse ir balse, skaitytkit, velniai griebtu, bent jau C vis geriau nedu "lietuvos ryta".
Sirius 2004-08-28 21:12:55
Perskaityti nervai leiido tik puse komentaru, nes man tik 14. Ir tiesiog negaliu ziureti kokiu yra idiotu ! Kaip jus drystate taip ant jo vaziuoti (ant Coelho) as teskaiciau alchemika, bet jis mane suzavejo , ir jei zmogus turi toki suvokima kaip jis , platesnio , jam ir nereikia , nes jis pilnai bus laimingas ir suprasdamas tiek kiek ten parasyta. As mokausi valdytis , likti ramus nesvarbu kas , bet tiesiog norisi su koja spardyti visu jusu tokiu kaip tas DJ galvas kol asfaltas raudonai nusidazytu. Tai tik kvailas 14pyktis , bet kartais tuo momentu taip gera:) Zodziu Coelho puikus zmogus ir yra issikapstes tiek kiek jam reikejo , ir jei ir yra tobulesniu ( o zinoma yra) tai nera svarbu , jis save atskleide . Nzn gal tai ka rasau idiotiska (matyt ir yra, nes visiskai nemoku isreiksti tai ka galvoju , ir nemoku galvoti apie tai ka jauciu) bet teisus cia rase zmones buvo tik tie,kurie knyga apibudino pagal tai ka jaute ja skaitydami ir ka ji jiem dave (o tikrai ji duoda!) ir ...na patys pagaunat (mazai lexikono pas mane) . o kiti lochai kurie ziuri i ta knyga vos ne is auksto , tai tegu net nekisa nagu prie tokiu dalyku , nes jie nera is to rato kuris nori suprasti ir tai paversti tikrove sau. Beje tie kurie cia painioja amziu , bei materialuma , velgi tegu nesikisa i toki lygmeni , nes tai jiems tikrai yra AUKSTASIS PILOTAZAS. Geriau ir likit materialistai ir net nesistenkit filosofuoti , nes tai nieko neduos . VISKA KA SUZINAI RIEKIA MESTI I PRAKTIKA , ISBANDYTI IR PACIAM SUSIDARYTI SAVO NUOMONE. Nesakau kad as taip darau , esu tik kvailys dar , nieko nezinantis , bet tikiu kad zinosiu daug ir visa tai panaudosiu. Beje argi Joga viso to savaime neteikia? As jau metuosi link tos puses.
Redakcija 2004-08-29 07:53:52
Siriau, kadangi tamstai 14 ir viskas dar prieš akis - \b{įspėjimas, kad santūriai reikštumėte savo mintis. Kitą kartą už tokias frazes kaip "bet tiesiog norisi su koja spardyti visu jusu tokiu kaip tas DJ galvas kol asfaltas raudonai nusidazytu" bei epitetus "idiotai" ir pan., būsite trinamas}.
Vikas 2004-08-29 13:59:18
O man tai tas Coelho pasirode kaip eilinis
rasytojas-popsininkas arba netgi koks estetas-populistas :)

P.S. Jau begu sleptis, kad Sirius nenudazytu asfalto
mano krauju. :))))
Sirius 2004-08-29 20:38:24
Redakcija atsiprasau . :)
Siandien as ramus kaip net nzn kas ir nenervina net vikas:)
bet puse jo zodziu nezinau kaip estetas populistas.
bet coelho geras , nevaryk tu taip , nes....vel pradedu:) juk popsas yra visia kas kita , o tokia knyga kap jo alchemikas duoda puikia pradzia ja perskaiciusiam , anksciau kaip popsininkas gyvenusiam zmogui , ir tas yra labai gerai . Juk niekas nepradeda nuo kieciausiu riesutu .
aj krce.
parasykit ce kasnors pakalbesim man idomu ka kiti masto , aisku tik tie kurie masto mano manymu teisingai:)
Valdas 2004-08-30 07:41:28
Jo, teisūs tik tie, kurie galvoja tik taip, kaip Sirius. Visus kitus į koncentracijos stovyklą perauklėjimui! tolerancija
Mumu 2004-08-30 07:53:53
to Sirius
Filosofas Gintaras Beresnevičius P.Coelho kūrybą vertina labai paprastai: "Nesunku pastebėti, kad jis nepasakė nieko nauja. Tai vaikams adaptuoti didieji rašytojai - F.Dostojevskis, M.Prustas, L.Tolstojus. Žinoma, dar ir aukščiausio lygio Biblijos adaptacija. Jis dėsto labai primityvias metafizines tiesas. Tai "sukramtyta" ir apvirškinta dievoieška turintiems laiko skaityti tik autobuse".
Veidas. 2003 04 27, Nr. 17 - Greitas maistas sielai. D. Jazukeviciute.
shlyxtux 2004-08-30 07:56:12
Valdai, taigi vaikas chia! Maksimalizmas atleistinas, IMO...tiesa, su raudonu asfaltu reiktu baigti. O tu, Siriau, jei skaitei tik 'Alchemika', chia linkas i komentarus. I visus 200 komentaru. elefant
Kristina 2004-08-31 06:34:40
Apie p.Coelho taikliai pasakė V.Žukas: Žinant tikrą skonį ir kvapą, P.Coelho - tik nuosėdos.

Mano patirtis su juo tokia: Alchemikas - na, įveikiau šiaip ne taip. Graži paviršutiniška pasaka. Paskui Veronika. Kadangi lankiausi Ljubljanoje - įveikiau. Šiaip ne taip. Bent jau arčiau žemės svaičiojimai. Demonai ir panelė Prym - jau sunkiai ėjosi. Na, o Penktas kalnas nutraukė mano kantrybę...:) Pirmi keli sakiniai ir ėmiau spjaudytis...

Atsiprašau iš anksto :)
nettro 2004-09-09 06:43:57
Nugirstas pokalbis:

- Sakykit, kolega, o jūs Paulo Coelho skaitėt?
- Ne.
- Kvailys.
- O jūs?
- Aš pirmas paklausiau.
Sirius 2004-09-17 17:35:32
aj visi mes tokie gudrus . Man patiko alchemikas (ir ne tik) del to kad jis ir YRA tik "nuosedos" nes tikro skonio ir kvapo kaip ten tas kazkas sake as net nesuprasciau . Zinoma as sutinku kad sita knyga daugiau vaikams , o jas perskaite galesime eiti toliau ir giliau . O jus suauge zmones neskaitykit tokiu knygu , jei jums ce notrupos . Dieve (netikiu dievu:P ) ko jus ce rasot jei jums jis nepatinka ir yra neaktualus . Mano nuomones nei vienas komentaras nepakeite nes nei vienas nepasake svarios priezasties kodel tureciau keist savo nuomone . Krce , sian as pavarges ir veliu :)
nemadingoji 2004-09-24 21:20:58
Wow, perskaičiau visą diskusiją ir pradedu bijot išsižiot, kad man tas "masinės popkultūros" šauklys Coelho ... patinka. Bijau, kad norint pritapt prie giliai mąstančiųjų, jau seniausiai atradusių gyvenimo prasmę ir sau išsiaiškinusių tokias paprastas ir akivaizdžias gyvenimiškas tiesas, reiktų teigt priešingai. Nes, ponai, panašu, kad geras tonas reikalauja sakyt ne tai, ką jautei perskaitęs tą bevertę knygiūkštę, o tai, kas kai kam atrodys dvasinga ir gilu (senos tiesos, nieko naujo, viskas sugromulota, sudėta ant lėkštutės ir pan.).
Rizikuosiu būti nemadinga, bet pasakysiu, kad skaičiau "Alchemiką", "Prie Piedros...", "Veronika.." ir "Šviesos kario vadovą" sau labai sunkiu metu, kai kažko kito paprasčiausiai negalėjau skaityt, ir šios knygos kaip tik buvo "į temą". Net negaliu tiksliai įvardint kodėl... bet taip yra (galbūt tikrai pasitikrinau dar kartą senas tiesas...gal). Ir man dzin, ką rašo mūsų garbieji kritikai, bet jei mane "užkabino", jei kažką jaučiau, vadinasi ir patiko. Nuo to, kad kažkas rašo, kad "ten" nieko nėra, aš asmeniškai nepradėsiu nematyt to "kažko", ką jaučiau skaitydama.
Dabar jau esu persisotinus (manau,laikinai) šiuo autorium, kitos knygos kažkodėl nekimba. Kaip kažkada persisotinau Remarku ar R.Bachu.
P.S. Esu ir Hesės (vėlgi, ne viskas patiko), ir Bulgakovo, ir Dostojevskio gerbėja:))))
Remis nuo Gargzdu 2004-09-28 08:17:08
ale ponia/panele nemadingoji nesusilaike vis tik neisiteikusi Coelho kritikams - "sustiprino" savo pasisakyma tokiais autoritetais kaip Hese, Bulgakovas ir Dostojevskis. matyt visuomenes nuomone ne tokia jau ir nesvarbi :)
uLama 2004-11-04 21:35:22
man l cool knyga tai buvo - verta
Viltis 2005-01-15 18:56:56
Man labai patinka Coelho knygos... Jose galime atrasti sviesa ,kurios manome,kad jau neisvysime niekur...
ilusion 2005-03-17 11:53:01
shimta kart geriau Markeso 'shimtas metu vienatves' neij Coelho filosofines 'pasakeles'..:)
Doroteja 2005-04-27 17:32:31
O gal tuomet galetumete man,tokiai neapsisvietusiai ir panirusiai i"popsine Coelho chaltura" atskleisiti tuos nepopsinius ir vertus demesio rasytojus?
Agnostikas 2005-05-29 18:36:11
Vaikam tas Coelho, jei norit rimto daikto imkit Markesa, ar Borchesa:)
Dorrotea 2005-08-22 10:38:15
Mano nuomone,tai nuostabi knyga,kaip ir wisos kitos Coelho knygos,kazkuo labai pritraukianti,neiprastu stiliumi ir idomiomis mintimis..
goga 2006-02-25 13:05:12
yra viena tokia legenda:eina keliu tryse tevas sunus ir asilas,sunus raitas ant asilo priena pirma kaima zmones ziuri ir saukia va koks blogas vaikas pats joja,o senas tevas salia eina.sunus nulipa nuo asilo ir leidzia sestis tevui prieina antra kaima zmones vel saukia va , toks mazas vaikas eina basas,o tevas ant asilo joja.tada abu suseda ant asilo ir prijoja trecia kaima,zmones pakraupe vargsas gyvulys,o tidu kankintojai....
taigi,visiem geras nebusi zmogus (P.C.)tiesiog dalinas savo vienokia ar kitokia patirtim ,mastymu,gyvenimo filosofija ir kam tai artima tas supras,o kam ne, taigi jis ne jum parase jus turit pilna teise neskaityt:)
jin 2006-03-20 16:07:22
manau kad knygos kurios remiasi begale ideju taip nieko ir neatskleidzia..jos gali sudominti, suintriguoti bet is tiesu, kai skaitai daug knygu, islieka tik ideja, mintis. Coelho - vienas tu rasytoju, kurie nebijo analizuoti zmogaus prigimti,ta musu puse, kuria verciau nutyletume. Esu isitikinus, kad kartais labai sveika paskaityt tas suvirskintas metafizines tiesas, nes dabar zmones iesko kazko neitiketino, neatrasto ir tai randa knygose, kuriose gudriai pasakojama tas pats kaip ir coelho knygose.Niekur nieko naujo.
lina 2006-03-25 13:04:19
paulo coelho knyga(penktasis kalnas) labai idomi....as ankciau esu skaicius mirties biblija tatada buvau nusivylusiu gyvenimu..viskas man atrode blgai bet si paulo knyga padejo man i gyvenima pazvelgti kitomis akimis...
Mėnulis 2006-05-30 15:39:32
P. Coelho - tai autorius iš kurio išaugama. Bent man taip atrodo:)
Skaityta.lt © 2001-2014. Visos teisės saugomos. Platinti puslapyje publikuojamas apžvalgas be skaityta.lt ir/arba autorių sutikimo NEETIŠKA IR NETEISĖTA. Dėl medžiagos panaudojimo rašykite el.paštu skaityta@skaityta.lt.