Paulo Coelho „PRIE PIEDROS UPĖS - TEN AŠ SĖDĖJAU VERKDAMA“

Autorius: Lina Darbutaitė
Data: 2001-10-16

cover Apie knygą: Paulo CoelhoPRIE PIEDROS UPĖS - TEN AŠ SĖDĖJAU VERKDAMA
Leidykla: Vaga (2000)
ISBN: 5415014659
Puslapių skaičius: 180

Vargu ar būčiau ėmusis aprašinėti šią knygą - tikrai ne dėl to, kad ji būtų man nepatikusi, tiesog yra kūrinių, kuriuos aprašinėti beprasmiška, kuruos reikia perskaityti - įsivaizduokite aprašytą paveikslą ir paveikslą, kurį matote savo akimis… Tokie kūriniai paprastai skirti ne protui, taip rašo ir P. Coelho - jis byloja į kažkur giliau, jo pasakojimas liejasi kaip eilėraštis, daina ar sakmė. "Prie Piedros upės" - Meilės istorija, istorija dviejų vaikystės draugų, kurių vienas bandė pasirinkti kunigo, o kita - valstybės tarnautojos kelią. Bet kadangi tai buvo proto keliai, jie, žinoma, nebuvo visiškai tikri… Herojams, ypač herojei, tenka išmokti klausyti savo širdies, elgtis impulsyviai ir nebijoti pasekmių…

Vis dėlto rašyti apie "Piedros upę" mane privertė pyktis, kilęs, perskaičius pabaigos žodį, pavadintą "Apie knygą", tačiau nepasirašytą - įdomu, kas tas bailys!!! (Nejaugi vertėja?) Po skaidraus P. Coelho poezijos vandens - tariamai sveiko, tačiau iš tikrųjų pašvinkusio proto ir oficialaus bažnytiškumo dozė. Gal ir nevertėtų šitaip reaguoti į vieną anonimišką puslapį, tačiau niekaip nesuprantu - kokio velnio reikėjo kišti į knygą šį pasisakymą, kurio autorius (ė?), tarsi bylodamas iš sakyklos, pasmerkia "Piedros upės" herojų kaip eretiką - mat šis matė ne tik vyrišką, bet ir moterišką Dievo pavidalą, kurį jam, kaip katalikui, išreiškė Šventoji Mergelė… Šį herojaus atradimą pabaigos žodžio autorius įvardija "išklydimu iš tiesaus kelio" ir "sektos kūrimusi", negana to, bando tokį požiūrį primesti ir P. Coelho, kuris knygoje pateikia tai kaip tiesą… Iškraipomos (manyčiau, sąmoningai) ir kitos P. Coelho mintys. Panašu, jog Ponas Anonimas taip išsigando P. Coelho "erezijų" ir jų poveikio jauniems skaitytojų protams bei jautrioms širdelėms, kad puolė perspėti: "būkite, atasrgūs, jeigu išdrįsite taip galvoti, įpulsite į baisioooos sektos pinkles, vargas tuomet jūsų sveikam (pašvinkusiam?) protui ir tradicinei maskulinocentriškai katalikybei!"

Deja, P. Coelho šia knyga neperspėja mūsų apie sektų baisumus. Jis tiesiog primena, kaip sklinda idėjos.

Kažkoks mokslininkas, tirdamas vienos Indonezijos salos beždžiones, išmokė vieną jų nusiplauti upėje purviną batatą, prieš jį suvalgant. Po kiek laiko ir visų kitų Indonezijos salų beždžionės ėmė daryti tą patį. Tačiau užvis nuostabiausia tai, kad tos kitos beždžionės išmoko taip elgtis neturėdamos jokio kontakto su sala, kurioje buvo daromi bandymai.

Mergaitei Bernadetai Lurde apsireiškė Marija, pasakiusi, kad ji yra "Nekaltasis Prasidėjimas". Beveik tuo pat metu didieji Vatikano autoritetai sprendė, ar reikia viešai paskelbti Nekaltojo Prasidėjimo dogmą… Kadangi aštuoni miljonai žmonių pasirašė peticiją, prašydami ją priimti. Parašai keliavo iš visų pasaulio kampelių.

O kaip dažnai nutinka, kad tokius pat atradimus padaro du žmonės beveik tuo pačiu metu…

Galbūt nereikės ir daug laiko, kad pripažintume Švenčiausiąją Trejybę, kurioje bus moteris. Švenčiausioj Trejybė iš Šventosios Dvasios, Motinos ir Sūnaus?

Aš asmeniškai tikiu, kad Gyvenimas, Tikėjimas ir Meilė nugalės Mokymą bei Tradiciją. P. Coelho irgi tuo tiki. Todėl jo knygos baigiasi gerai…

Ir gražu, ir baigiasi gerai!

Komentarai

gie 2001-12-03 09:16:08
"Alchemikas" patiko.
Bet šita knyga - jau per daug.
Kazkokios pievos.

(bet vis tiek - linkėjimai visiems ištikimiems romantikai/tikėjimui/optimizmui!)
:)
ugne 2002-03-27 06:34:56
sita knyga ismusa pasitikejima coelho. skaityta svetaineje kol kas nepastebejau apzvalgos apie "penktaji kalna", kuri man pasirode rimciausia is visu jo pasaku. bet piedros upe...turinys banalus, itin menkas salytis su realybe. kita brazilo knyga lietuviams kultiniu pavadininmu "veronika ryztasi mirti" isspaudzia ironiska sypsena grazinancia i paskenduoliu laikus, bet bent fabula aiski, o sita piedra-kaip upe teka ir prateka zodziai, niekas neuzsilieka.
knygynuose jau isleista lietuviskai dar viena p.coelho knyga, bet nebejauku ir pirkti po sitos piedros...
VILTE 2002-03-27 12:21:32
O man si knyga patiko. Ir tegul zodziai teka, liejasi kaip upe...Juk tai meiles istorija.Na,ir kas, kad mazas salytis su realybe. Realybe-visa musu kasdienybe. Be abejo,"Penktasis kalnas" rimciausia, ir man patiko labiau uz "Alchemika". O jeigu butu visos jo knygos panasios viena i kita, tai vel,ko gero, butu nejauku pirkti. Bet gi galima knyga gauti paskaityti, visai nebutina pirkti, ar ne?
ugne 2002-03-28 12:18:20
apie skolintu knygu skaitymo malonuma-cia galeciau cituoti nusirengusi parulski, kad skaityti skolinta knyga-tai geriau neskaityti-nei kavos isgersi, nei atversta paliksi, o jei dar ja isimylesi...atiduot tai vis tiek reiks..o nusipirkus nauja,ji jau bus nebe ta,pirmakart paciupineta su paliktais pirstu antspaudais...
VILTE 2002-04-02 08:07:27
Apie skolintas knygas, tai gali buti net atskira diskusija... Bet galima pasinaudoti biblioteka. Tada, jei knyga nepatiko, tai visai neapmaudu.
ugne 2002-04-02 11:14:58
isties galima..bet kaip prisiversti nukeliauti iki bibliotekos... :) beje, turiu pacios nemaloniausios patirties su bibliotekom, tad dabar ten skaitau tik profesine literatura. vilte, o kur rasti gera biblioteka? :)
beje, ar skaitei naujaja coelho knyga? :)
pirkti man ja ar ne? (vapros na zasypku) :) jei skaitei, apsidziaugciau isgirdusi tavo ispudi.. :)
VILTE 2002-04-03 10:25:55
Naujosios P.Coelho knygos neskaiciau. Gal kada nors...
Čiučiundra 2002-05-17 12:05:42
Interviu su P. Coelho:

http://www.ore.lt/t_coelho.html
Edita 2002-05-24 22:08:20
Ta Piedra tai tikrai nuplauke kartu su upe. Ir "Alchemikas" ir "Penktasis kalnas" labiau patiko. "Penktasis kalnas" net turi biblinio pasakojimo dveksma. O del Parulskio - labai jau jis nesvariai knygas skaito.
Silva 2002-05-28 09:56:50
Paskaiciusi nutariau iterpti ir savo komentara :). Piedros upe - na ir Penktasis kalnas ir Alchemikas stipresnes knygos, taciau ir Piedros upe turi savo zavesio. Kaip ir visos Coelho knygos - visos turi ka pasakyti skaitytojui. Jei nepatiko dabar, gal paimsit i rankas veliau - bet tai nera bloga knyga. Labai silta, sviesi, man ji patiko.
Nors siaip geriausia Coelho knyga yra Veronika ryztasi mirti. Va cia tai knyga. Kiekvienam rekomenduoju :).
hr 2002-05-29 15:52:03
kaip nervina, kai kas nors parasho 'rekomenduoju":// ir kodel?
Edita 2002-06-10 09:54:13
Ko nerviniesi del rekomendaciju. Jei zmogaus rekomandacija gali pasikliauti, tai padeda is knygu juros issirinkti geresne.
Mane domina vienas dalykas. Gal zinote kas parase straipsneli apie knyga, kuris buvo pridetas gale? Jis pasirode labai keistas.
Čiučiučiundra 2002-06-10 12:25:18
Keistas, keistas :)
hr 2002-06-11 16:55:53
xexe, jei zhmogus apie nesvarbu kokia knyga parasho 'kiekvienam rekomenduoju', tai reishkia, kad man nelemta pasikliauti jo 'rekomandacija':]p
Čiučiundra 2002-06-11 18:39:59
Kodėl?
Jei visiems tinka, reiškia, tau - ne? :)
Silva 2002-06-12 07:05:50
Ups :), kokia reakcija del to kad parasiau jog rekomenduoju Coelho Veronika ryztasi mirti :). Na nenori Hr neskaityk tos knygos, kam del to pykti? :).
Ir tai beje nera nesvarbu kokia knyga. Sis Coelho romanas yra laikomas paciu geriausiu jo romanu. O tai si ta reiskia. Jei netinka mano rekomendacija, gali pabandyti pasikliauti literaturos kritiku :).
sese 2003-02-18 18:16:07
sutinku su daugumos nuomone, kad Alchemikas ir 5-as kalnas yra stipriausios coelho knygos, o vadinamoji "trilogija" - kuo tuolyn, tuo pievyn:) Piedra man YPAC nepatiko, vos prisiverciau perskaityti, nes jei Alchemike didaktikos doze lengva, tai cia ji virsija visas ribas. banalybiu banalybe! patarciau skaityti nebent tikslu pamatyti kontrasta tarp to paties autoriaus skirtingu knygu, kuris cia stulbinantis. niekad nebuciau patikejus, kad Alchemiko autorius galetu nusivaziuoti i tokia lekstybe!!! nors, kaip visada: KAIP KAM :)
Squirell 2003-02-19 20:37:27
Dievinu Coelho knygas ir esu jų perskaičius tikrai nemažai. Deja, galiu pasakyt, kad šita knyga, mano nuomone, pati prasčiausia ir silpniausiai parašyta.. :( Jei jau skaityt trilogiją "Septynios dienos" ,tai geriau pradėt nuo antrosios knygos "Veronika ryžtasi mirti"... o perskaičius trečiają "Demonas ir panelė Prym" suprasit, ką noriu pasakyti prastai įvertindama "Prie Piedros upės - aš ten sėdėjau verkdama" :)
pirmoone 2003-03-24 19:50:48
tikrai nepaprasta knyga.. is visu autoriaus knygu, mano pasaulyje, pats save jis pranoksta tik "Veronika ryztasi mirti". kalbu ne apie literaturiskuma, bet apie pacia knygos minti. aisku, tiek "Alchemikas", tiek "Prie Piedros upes" yra daug literaturiskes "Veronika ryztasi mirti", taciau visose jose yra pletojama panasios idejos.
is tikruju, pasiskaicius Coelho dar karta atrandi sena tiesa, kad visko esme yra meile ir kad ant mirties slenkscio dingsta visos baimes, visi saves suvarzymai..
Coelho iskelia zmogu, kaip pati atsakinga uz stebuklus vykstancius jo gyvenime.. o zmogus juk is tikruju toks ir yra.. viskas yra stebuklinga.. tik reikia atsimerkti..
dumb 2003-07-05 15:56:57
"Prie Piedros upes..." buvo pirmoji pazintis su Choelho. Buvau jau susidariusi nuomone apie tada dar neskaitytas, bet skambiai minimas kitas jo knygas. Atitinkamai buvo ir tam tikri lukesciai. Si knyga buvo visiska priesingybe tam, ko tikejausi. Ji buvo absoliuciai kitokia, nei, kad maniau, turetu buti ja su kitomis, placiai minimomis siejant, skirtinga.
Perskaiciau ja seniai. Ji is tu knygu, kurias suvokti man prireike laiko. Dabar jau zinau, nujauciu, ka joje radau. Manau, labai gera knyga. Is pradziu pasirodo, kad nera labai lengva, bet paskui staiga suvoki, kokia ji tapo miela. Man tai nutiko po metu. Manau, pats laikas ja vel perskaityti. Taigi, ji is tu knygu, kuria ne veltui perskaitai, ji is tu knygu, kurias norisi skaityti vel. O tai apie knyga pasako viska.
NulipdysiuIsKaksioNaujaPasauli 2003-11-23 17:24:32
taip taip, sherkim tauta ne tik meksikietiskais serialais, bet dar ir paulo coelho romanais, kurie skirti del popso kreizejancioms masems.

normalus rasytojas negali buti toks produktyvus, kaip paulo coelho, kepti romanu kaip blynu ir tiketis, kad neprisvilinsi. prisvilinai, coelho, prisvilinai. butu mano valia - itraukciau i neskaitytinos literaturos sarasus.
Neskaitytinas Raimondas 2003-11-24 16:19:50
Kaksis turbut "i neskaitytinos literaturos sarasus" itrauktu ir Balzaka su Diuma, nes "normalus rasytojai negali buti tokie produktyvus". poet
NulipdysiuIsKaksioNaujaPasauli 2003-11-24 17:50:21
matai, paulas coelhas kaip ir buvo demaskuotas. pasiima biblijine minti ir isvercia i visiems suprantama kalba. tikra komercija, pagirtinas marketingas, bet kur cia menas? jis puikiai ismano zmoniu uzkabinimo psichologija, kadangi pats kadaise buvo itrauktas i sekta. ir neverksiu neraudosiu, kad ji skaitydama nemaciau ten nieko originalaus ir prasmingo, o kitiems pasirode kitaip, nes man yra giliai nusikakot, o tada svarbiausia - palipdyt kringeliu visokiu, prismaradint ir skaityt toliau.

i neskaitytinos literaturos sarasa itraukciau ''simtas sijonu modeliu'' (1984m) ir siek tiek spaudos. balzako ir diuma kol kas dar nepasmerkiau, ar primygtinai siulote?
super-ego 2003-11-25 11:29:01
jei kalbam apie tuos pacius: balzaka ir diuma, tai jie savo gyvenamu laiku irgi buvo labai madingi ir jie remesi tikrom istorijom :)
NulipdysiuIsKaksioNaujaPasauli 2003-11-25 11:40:24
bet ar jie rase popsa?
mirmeka 2003-11-25 11:49:49
O ar būtina kiekvieną nepatinkančią knygą, nesvarbu, popsą ar ne, taip įkyriai apkaksinti?
Nepatinka, nusispjovei, perėjai į kitą gatvės pusę. Nes darosi itin nuobodu. Vienintelis vaistas, įtariu, trynimas arba ignoras, nes bet kokie būdai diskutuoti su žmogumi, kuriam diskusijos neįdomios, o įdomus tik 'ja, liubimyj', beprasmės.
Admin 2003-11-26 09:54:43
Primenu, kad žinutės, kuriose pereinama į neliteratūrinius asmeniškumus bus trinamos. VISŲ.
etana 2003-11-26 18:58:17
Po paskutinio Kaksio komentaro, galime į žiūrėti taip pat kaip į Paksą - nerimtai.
Paramramram 2003-11-26 19:37:26
respektas Adminui, o tai visi uzsikabliavo ant kaksiu valgymo.
Mašenka 2003-12-31 13:36:16
Grįžtu prie knygos :) . Man "Prie Piedros upės..." nebaisiai patiko. Šiaip gerietiška tokia, jeigu būčiau skaičius ją, būdama paauglė, tai būtų palikus įspūdį. Bet dabar man ji pasirodė per naivi. Vat kas patiko - tai dėstymo stilius, kalba. Išties lengva ir malonu skaityti.
linasz 2004-01-14 13:29:40
vajezau, dar uzdrauskit zmonems sakyt apie popsa, kad tai popsas.
dar pasakykit, kad kritika neturi teises egzistuot, nes "pereik i kita gatves puse".
ogi idomu, kodel netgi zmones, kuriu siaip masems nepriskirtum, skaito ta popsa Coelho. stai ateini i visu dvasingiausios mergeles buta, o jos lentynoje salia Bjork ir kino avangardo guli iremintas Alchemikas. rodos, imtum, apsisuktum ir iseitum :)
bet esme viena - Coelho - tikrai ne rimtas rasytojas ir literatura suprantantiems zmonems ispudzio negali padaryti. ispudi jis daro tik mergaitems ir berniukams, kuriems patinka Dvasingi, Grazus dalykeliai, gamta, keliones ir t.t. nugi nesu kaltas, kad Coelho grafomanas. ir nebusit teisus, jei kritikuosit mane uz nora pasakyt tiesa - nesusigesiu
kunigunda 2004-02-28 09:25:22
... juk knygoje svarbiausia mintis, ideja, vaizdinys, kuri ji savyje "nesa". Coelho toli grazu nera stebuklas ir daugeli dalyku uzgriebia ne taip jau giliai kaip noretusi... Man forma svarbi tik tiek, kiek ji padeda atskleisti turini. Daznai saldainio popierelis gal ir labai grazus, bet...jo juk nevalgysi..? O su muilo operom Coelho nera ko ir lyginti - lygmuo kitas, gal vienam per aukstas, kitam per zemas :)

O del knygos gale esancios "apzvalgos" - atrodo, jog autorius/e visiskai nesuprato knygos turinio.
DJ 2004-05-14 14:13:13
nu ir š..., seniai tokį marmalą buvau skaitęs.
pasipiktinusi 2004-12-19 11:08:40
visishkai pritariu straipsnio autorei del to "apie knyga". nerekomenduoju to skaityti, kol esat neperskaite knygos, nesusidare savo nuomones apie ja. matosi, kad zhmogus rashes ta knygos komentara, visishkai neturi supratimo kad ir apie ta pati tikejima, o yra tiesiog aklas bazhnychios fanatikas, arba jei ne fanatikas, vardan kitu akiu skelbiasi esas tikru ir doru krikshchionimi. coelho savo knygas rasho remdamasis tuo, ka patyre medituodamas, domejosi budizmu ir naujom akim zhvelge i krishkchionybe (beje, kaip ir daugelis krishchioniu, kuriems pasiseke isigilinti i budizma). del to tiems, kurie aklai seka paskui bazhnychios kelrode zhvaigzhde, tikedami, kad visa, kas nera krikshchionishka, yra blogai, coelho knygos neliks iki galo suprastos.
mano nuomone.
Valdas 2004-12-20 07:43:20
Oba, šitos didkusijos pasirodo nemirtingos! Dabar belieka sulaukti Lenino, arba kokios nors TSKP niolikto suvažiavimo medžiagos apie Coelho.

Geras, hip hip valio pasipiktinusiai! Drebėkit, krikščionys, tuoj ateis Coelho meditacinių vizijų įkvėpti budistai ir bus jums šakės!
shlyxtux 2004-12-20 08:00:01
Sakych, kai diletantai, zhinantys kazhka apie religija tik ish Coelho broshioorkiu, ima sklaidytis apie ta pachia religija, bishki nerimtai skamba. geras Nieko blogo ginchuose apie religijas, bet neishmaneliai IMHO turetu boot mazhiau kategorishki.
Čiučiundra 2004-12-20 11:43:59
Gal gerbiamieji teologijos profesoriai teiktųsi paaiškinti, kokie gi konkrečiai teiginiai juos taip suerzino ir paneigtų anuos protingais argumentais, užuot puolę į isteriją vien nuo Coelho vardo?
Valdas 2004-12-20 12:08:36
O kas čia profesoriai? Man nusispjaut į teologijas Coelho: linksmina visokie kategorškumai ir apibendrinimai.
Indraja 2004-12-20 12:14:52
Apžvalgoje yra sakinys: "Jis tiesiog primena, kaip sklinda idėjos", po jo - trys pavyzdžiai, tikriausiai iš knygos. Jei taip ir yra, tai įdomu, kaip autorius aiškina tuos reiškinius. Gal kas pagadikliuotų?

Apie religiją tikrai nenusimanau nieko, bet spėju, kad tikras katalikas būtent ir turi "aklai sekti paskui bažnyčios kelrodę žvaigždę". Nenori - gali tokiu nebūti, bet tada nereikia norėti turėti atitinkamą etiketę.
Čiučiundra 2004-12-20 12:31:10
"Įdomu, kaip autorius aiškina tuos reiškinius" -
jei gerai prisimenu, niekaip neaiškina, bet jau senokai skaičiau ir neturiu knygos :)

O katalikai tegul sau seka paskui Bažnyčios kelrodę žvaigždę, į sveikatą, man negaila. Tik tegul knygoms davatkiškų įžangų nerašo :)
Indraja 2004-12-20 12:36:22
Tiesiog iš apžvalgos neaišku, iš kur tie pavyzdžiai (ar iš knygos).
Čiučiundra 2004-12-20 12:58:58
Taip, iš knygos.
Indraja 2004-12-20 14:05:05
Visgi labai susidomėjau, kas jais norėta pasakyti (ir apžvalgoje, ir knygoje). Mat pati manau galinti tai paaiškinti ir be meditacijos , ir be Motinos Trejybėje :)
Čiučiundra 2004-12-20 14:50:08
Kaip kažkada sakė vienas mano dėstytojas: "Idėjos sklando ore" :) Beždžionė Indonezijoje išmoko nusiplauti batatą, tuo pat metu tą patį ėmė daryt ir beždžionė Amerikoje, nors niekas jos to nemokė.
Tuos pavyzdžiu Coelho pateikė kalbėdamas apie tai, kad ateis laikas kai Bažnyčiai teks pripažinti moteriškąjį pradą Dieve, kaip kad buvo pripažinta Nekalto prasidėjimo dogma ("Kadangi aštuoni miljonai žmonių pasirašė peticiją, prašydami ją priimti. Parašai keliavo iš visų pasaulio kampelių."). Va taip parašai iš visų pasaulio kampelių ims keliauti ir prašydami Motinos Trejybėje :)Dar koks keletas apsireiškimų įvyks prie to paties...
Nors man atrodo, kad greičiau sulauksim celibato panaikinimo :P
barbe 2005-05-19 15:21:34
kaip man patiko sita knyga! galas toks netiketas skaitydama viduri taip liudejau kad greitai jie issiskirs, nes pradzia leidzia daryti isvada kad jie nebus kartu... labai patiko!
sandra 2005-06-15 15:46:21
Myliu Coelho knygas!!!!!!!!!!!!!!!!:)
vilija 2005-07-22 10:36:10
man si knyga patiko nuo pat pirmo puslapio, nors nesu visokiu rasliavu apie dieva, marija, sektas ar pan. myletoja. Taciau tik pavirsutiniskai skaitant atrodo, jog tai apie religija. sita knyga juk ne apie tai! apie meile, pareiga, nusivylima, atradima, tiesiog gyvenimo galimybes ir svajones. ir kokiu istabiu, protingu fraziu ir sakiniu apie jausmus ir gyvenima galima rasti.
taigi, siulau tikrai atidziai perskaityti ir ne kaip koki romaneli apie meile ar pailginta p&r sektantu propagavima. reiketu skaityti teksta ir tarp eiluciu, ir dar tarp savo minciu:)
baltoji varnelė 2005-08-30 16:57:14
Knyga atitiko mano davasia - todėl prarijau ją gan greitai, kaip trokštamą desertą, tik , kai perskaičiau apžvalgą, buvau šokiruota - pasirodo, kad jos autorius (ar autorė) visai nesuprato, ką norėjo pasakyti Koelas, o juk tai taip paprasta, tereikia atkreipti dėmesį į pakeistą šriftą, o ir pradžioje Koelas kalba, ką jis nori pasakyti: apie Dievo ženklus, apie meilę, tikėjimą... Džiaugiuosi, kad nesu vienintelė,kuriai patiko... Žmonių daug, nuomonių irgi, ir kiekvienas randa tai, ką gali. Sėkmės.
Giedrius Vilpišauskas 2005-08-31 14:43:00
Žiūriu, visi, kas tik Coelho paskaito, arba absoliučiai sužavėti, arba spjaudosi kaip musę perkandę. Keista, kas ten tokio galėtų būti. Gal ir man paskaityt, apsišviest, taip sakant? Tuomet gal bus aiškiau, dėl ko tokios isterijos ir baisinės diskusijos. Koks būtų tipiškiausias kūrinys, Alchemikas turbūt?
Lisa 2005-09-04 15:58:46
jo, skaityk Alchemika... tik nebusi suzavetas, jei tikesies kazko TOKIO... bet visai nieko, grazi knygute... ne viena karta turbut skaityt reikia, kad visa isminti susisemtum =]
saule 2005-09-07 12:49:39
Coelho jauniems žmonėms, kuriems nenusispjaut į dvasingumą. Šiek tiek paaugus per lengvos....
Roma 2005-10-05 12:39:05
Ši Coelho knyga man nepatiko .Aš su malonumu perskaičiau "Veronika ryžtasi mirti","Alchemiką","Zahirą".Knygoje "Aš sėdėjau prie Pedros upės verkdama" visai kitoks pasirodo rašytojas Coelho.
Ruta 2006-01-07 16:38:37
liewa..visai nepatiko.. briedas grynas..:P
Patrė 2009-04-08 18:34:51

Beprasmė knyga. Bet galima naudoti kaip psichologinės pagalbos priemonę.

Aurelija 2009-05-07 14:05:10

Myliu jo knygas. Perskaičiau jau ne vieną ir ne dvi. Patinka jų mąstymas, be to, jos keičia mano požiūrį į gyvenimą. Trūksta žodžių.

g 2009-05-09 14:43:15

man patiko si knyga tikrai rekomenduociau paskaityti , ir apskritai tai sio autoriaus knygos yra nuostabios

Jona 2009-05-10 14:34:29

Radau daug pamokančių ir gerų minčių, bet tai ne mano knyga...

Jona 2009-05-10 14:40:58

Radau daug pamokančių ir gerų minčių, bet tai ne mano knyga...

todelcius 2009-05-11 15:36:17

fuu!tokias knygas tik boboms(tai yra jaunoms pauglems)skaityti!!!!!!!!!!!!!!!!

Skaityta.lt © 2001-2014. Visos teisės saugomos. Platinti puslapyje publikuojamas apžvalgas be skaityta.lt ir/arba autorių sutikimo NEETIŠKA IR NETEISĖTA. Dėl medžiagos panaudojimo rašykite el.paštu skaityta@skaityta.lt.